kép: Nimród vagy Orion csillagkép
" Az Orion, avagy a híres Égi Vadász, a legismertebb csillagkép a Nagygöncöl után. Ez érthető, hiszen jellegzetes alakja - különösen az övet alkotó három csillag, mely szinte pont egy egyenesbe esik - és fényes csillagai vonzzák a tekintetet. Szinte minden kultúrában fontos szerepet tölt be az égen ez a csillagkép - természetesen más-más néven és köntösben. Az egyenlítőről nézve pl. égi pillangónak nézhetjük.
Decemberben este nyolc után a keleti égen látjuk kelésben. A Vadászt alkotó csillagok: a két vállcsillag: a Betelgeuse és a Bellatrix; a három övcsillag, balról haladva: Alnitak, Alnilam és Mintaka; a fejet alkotó hármas csillagcsoport; a két, lábat alkotó csillag, melyek közül a jobb oldali fényes neve Rigel; az öv alatt található kard; a csillagkép jobb oldalán látható csillagív, mely a Vadász pajzsát adják; ezek mind feltűnő csillagok."forrás:http://saros139.csillagaszat.hu/cskep/orion.htm
Betelgúz egy beavató csillag, jelentése Betlehem, vagyis születés helye.
Ma 2014.05.03.-án reggel 9 -12 óráig
a Betelgúz csillaga tölt minket
12-15 óráig Nimród (Orion) származási
csillagod, ebből a csillagképből
15-21 óráig a teljes Nimród (Orion) csillagkép
21-24 óráig ismét a Betelgúz csillaga
Ma 11.2o percre az energetikai változások miatt a fénytest fő csatornái teljesen üzembe kerülnek. Az alcsatornákat az alábbi Éciusz által éjjel megküldött ima óránként 10 x való mondásával lehet tölteni 2014.05.05.-én reggel 9 óráig.
Orion az én bölcsőm
Csillagösvény árja,
Népét Hazavárja.
Égen vágtat Isten méne,
Hazája a csillag Fénye.
Szépen szól a népek dala,
megérkezett már "Magdala".
Uram Jézus gyere, gyere,
ízzik már a szívek heve.
Fogadom az Égi Áldást,
Beépítem a megváltást.
Szépen szól az Isten hangja,
Igaz Népét Haza várja.
Igaz húron Angyal penget,
Istenanya Eget renget.
Egyesülünk szíveinkben,
csillagképként fenn az Égen.
X "Magdala"- képletesen a beavatás színhelyével kapcsolatos. Maga a beavatás a talamuszban zajlik. Görög római házakban a szótár szerint a NÁSZ helyét jelöli. Erről Born Gergely mellékelt előadásában beszél 2 óra 2o percnél:
https://www.youtube.com/watch?
Tálodi kolostor (Nagyvázsonyi temető alsó szegélye alatt indulunk az erdő felé) -
a belső út járásának helye. Jelentése maga az edény, mely MagOd vagy. Ezt az edényt először ki kell önteni, hogy beleférjen az igaz tartalom. Hidegségnek is hívták, mivel az oldások által elengedésre kerülő kioldott erő, hideg. Ilyenkor fázik az ember. Töltésnél épp ellenkezőleg, meleg érzetünk van.
A mellette álló "Kinizsi forrás" vizét hét helyről kapja.
A hetes számmisztikailag a szeretet jelölője. Végül is jogosan nevezhetnénk ezek után a szeretet vizének forrásaként.
"A Szent Erzsébet kolostor romjai Nagyvázsony és Pula között a Viszont-völgyben a kék turistajelzésen közelíthetők meg. Alapításáról keveset tudunk, még neve is vitatott, Guzsik elképzelhetőnek tartja, hogy ez volt az összeírásbeli "Idegsyt" (Hidegség?, Hidegkút?, Hideg-Séd?) nevű hely. A Gyulaffy családhoz fűződik az alapítás, 1324-ben a Rátót nemzetségbeli Keszi Lőrinc és László ennek a kolostornak adta Tálod falut. A templomot rövid hajó, és keskenyebb, egyenes záródású szentély jellemzi, hozzá ÉNy-ról kapcsolódott a kolostor. Mellette a Kinizsi-forrás vagy Klastrom-kút, amely több forrásból kapja bő vizét. A barátipusztai kolostor felépítésekor a pálosok oda költöznek, helyükre ferencesek jönnek. A török elleni harcok során pusztul el. A forrás környéke ma pihenőhely. Kissé északabbra az erdő és a rét határán ugyancsak kiépített pihenőhely van, ahol a Művészetek Völgye alkotói "fűzfakápolnát" építettek 2006-ban.
A tálodi kolostorból hét év után a szerzetesek az avatás folytatásaként a nagyvázsonyi kolostorba mentek át. Itt folytatódott a belső utuk járása. A múltkor épp itt tartottunk szert a labirintusnál, mely a belső út járásának fizikai szintű eszköze.
Salföldi Mária-Magdolna kolostor - beavatóhely a végső beavatás előtt. A limbikus rendszer beavatásához kapcsolódik."
Az idézőjeles rész mint forrás innen lett beemelve :
http://members.chello.hu/bardossy.pal/palosok.html
A végső beavatás helye a Kárpát hazában "Pálosszentkirály".
Szentkirályi pálos kolostor
Maros-Vásárhellyel szemben, a Maros jobb partján állott. 1350. alapította Tóth János és Bolgár László a boldogságos szűz tiszteletére. 1539 után szünt meg. V. ö. Rupp, Magyarország helyrajzi története (III., 233-5); Teleki-cs. oklt. (II).- Forrás: Pallas Nagylexikon
Fekvése
A falu a Maros jobb partján, Marosvásárhelytől nyugatra 5 km-re fekszik Hídvéggel, Egerszeggel és Náznánfalvával összenőve. A község a Marosvásárhely Metropolisz Övezethez tartozik.
Története
1332-ben Sancto Rege néven említik először, majd 1339-ben Zentkiral néven szerepel. Már a középkorban jelentős település, melynek két egyháza a Szent István plébániatemplom és az 1350-ben felszentelt a klastrom-tetői kerekdombon állott Boldogságos Szűzről elnevezett kolostortemplom. A falu régi neve Székelyháza, majd Hosszúfalu volt. Református temploma a 12. század végén épülhetett és 1239-ben már bizonyosan állott. 1900-ban hajóját és szentélyét lebontották és újjáépítették, tornya azonban az eredeti maradt. A pálos kolostort a falu melletti Klastrom-tetőn 1350-ben építették. 1370-ben telepedtek meg itt a pálosok. 1526 után leégett köveit a marosvásárhelyi várhoz használták fel. Orbán Balázs még látta alapfalait, 1864-ben azonban a kripta boltozatának köveit is kiszedték.
Ilona